Geheime kerstzap

    ‘k Heb mij op de valreep nog ingeschreven.
Zo kan ik reclaam maken voor al wie mee wil doen : tot middernacht kan je nog inschrijven.
En nu krijg ik schrik : stel dat men mijn zelfgeprulde dingen niet kan smaken, wat dan?

5 Reacties to “Geheime kerstzap”

  1. Marjelle Says:

    Ik doe niets aan kerst, maar ik vind dit een leuk idee! Ben net even langsgeweest (link) en ga nog gauw even een moodboard in elkaar flansen dus.

  2. Menck Says:

    Plezant initiatief, maar het talent om een kleinood in elkaar te prullen is me niet gegeven.
    Wat jou betreft maak ik me hoegenaamd geen zorgen, beste Zappie.

  3. micheleeuw Says:

    Hier is het de gewoonte dat mijn schat om alle geschenken, die voor mij en die voor hem, gaat en ik mag raden wat er in zit. 😉

  4. Leen* Says:

    Ik was te laat om nog een moodboard ineen te flansen. Laat wel weten wat ge gaat maken hé, ik ben benieuwd!

    • zapnimf Says:

      Ik ook, dus schreef ik dat ik graag in de hof zit en hup een link van een blogstuk erachteraan. Een foto van mijn living ergens in een ander blogstuk, dat eten niet mijn dada is, enz enz en ik heb compassie met diegene die de moeite doet om al de linken aan te klikken om zo een beeld te krijgen.

      Dat moodboard is eigenlijk flauwe kul, gezien ik maar één ding kan maken, dus smaak of niet, ’t is dat dat ze zullen krijgen.


Geef een reactie

