Alle homo’s met de naam Robert, wees van harte welkom!

   Gisteren ontdekte ik toch weer een leuke achter de schermen van mijn wordpress.
Iemand zocht een homo die Robert heet. Of meerdere homo’s met de naam Robert.

Welnu, ik zou aan mijn titel zelfs iets willen toevoegen : zelfs homo’s met de naam Frans, Aloïs of Djempie wil ik met open armen ontvangen. Alsook hun vrouwelijke tegenhangers uiteraard. En Toomawashi, die hoor ik gewoon spreken (en mezelf hardop lachen) als ik zijn blogs lees en ik ken de mens niet eens, die mag ook eens langskomen.

Nu we dat uitgeklaard hebben, zou ik een oproepje willen lanceren. Naast al die soortgelijke genderliefde wensen wij aan onze kennissenkring toe te voegen : een negertje (mag ook groot zijn en moet zelf maar aangeven of hij zwart, andersgepigmenteerd of gekleurd is bij aansprekingen), ook Robert heten is geen probleem.

Een ongefortuneerde vriendin hebben we al. Gelukkig is zij begiftigd met een zeer rijke humor.
Een Marokkaanse poetshulp is er -hoezee hoezee- ook geregeld in huis. Al kennen we aan haar wel een minpuntje toe nadat ze op haar verjaardag een van de mindere bakker appeltaart achterliet, terwijl ze ons zelfgebakken Marokkaanse koekjes had beloofd.
Verder heb ik bijna een huizenruilweekend georganiseerd met een buitenlandse. (Met de nadruk op bijna.)

We hebben een status hoog te houden.
Afijn, het is één november, de zon schijnt, het is zalig op het terras en ik zou de wereld en zijn inwoners willen omarmen.

EN OOK DINKSKE DAAR, MAURO, IN NEDERLAND MAG BLIJVEN van mij. Misschien wil ‘m wel vriendjes worden?

26 Reacties to “Alle homo’s met de naam Robert, wees van harte welkom!”

  1. micheleeuw Says:

    Je wilt een blog die een afspiegeling is van de samenleving in ons landje. Ja, zou mooi zijn. Wie weet is het al zo.

  2. De Huisvrouw Says:

    Die Toomakerel is wel een ontdekking 😀
    Vergeet niet dat ge mij ook kent. Uw meest normale vriendin. Da’s ook een unicum hoor, normaal zijn.
    En sinds ik dit gelezen heb, is de zon weg. Allemaal uw schuld.

  3. Jos Says:

    Hij moet wel harig zijn, Robert, zie ik..

  4. Sven Says:

    Nu komen ze zeker hier terecht met “homo’s met de naam Robert” LOL

  5. ariadnesdraad Says:

    Zou ie op Robert Long lijken soms?

  6. sterreklimt Says:

    Oei, wacht, ik ben hetero. Mag ik nog komen lezen, want ik voel mij soms wat onfortuinlijk?
    Rotterdam is trouwens ook mooi.

  7. Fielosophie Says:

    Zeg, Robert de neger, is dat niet die neger van In De Gloria?
    Ah neen, dat is Gilbert! http://www.youtube.com/watch?v=_D2rDLjtmZE

  8. Marjelle Says:

    En ik me afvragen waarom jouw site vaker in m’n stats stond. 😉
    Bijna!? Ik was me er al helemaal op aan ’t verheugen. 😛

  9. bentenge Says:

    Nu vind ik alle commentaar omtrent Toomadinges wel terecht, maar ik voel een acute aanval van gediscrimineerd worden opkomen. Wat ik me echt wel afvraag, zap, waarom heb jij van die komma een afkappingsteken gemaakt? Er staat immers, “homo,s met de naam Robert”. Het gaat dus om één particulier geval, namelijk om een homo die s heet maar ook Robert. Een duaal geval dus.

    • Menck Says:

      Waarschijnlijk sloeg het zetduiveltje toe en moet één en ander als volgt worden gelezen: ‘homo, s., met de naam Robert’. De ‘s.’ staat, zoals gebruikelijk in die middens, voor ‘sexy’.
      Ook ‘Robert’ kan een zekere symboliek in zich dragen. Deze Germaanse mannennaam is namelijk afgeleid van Rod=roem en bert=stralend. Zodoende wordt, nogmaals geheel naar mijn humbele mening, een sexy homo gezocht die bovendien straalt van roem. Een welgestelde, welgevormde mannenmens die de uitgang te zijner tijd graag al eens bezigt als ingang, kortom.
      Rest ons nog slechts één vraag: hoe leidt het bovenstaande naar het blog van Zapnimf?

  10. Na-apen | Den Flaters blogstje Says:

    […] mevrouw Zapnimf al eens de zoektermen bekijkt waarmee men via Google en aanverwante op haar blog terecht komen, […]

  11. Margogogo Says:

    Oh, ik weet het!
    Het is Robert Smith!
    Robert Smith van The Cure is de reden waarom homo’s die Robert noemen op deze blog verzeild geraken. Robert! Maar Robert Smith is geen homoseksueel specimen. Of toch niet in de tijd dat ik zot van hem was. Wat helemaal naast de kwestie is nu, maar ’t is pauze op ’t werk en ik verveel me. Vandaar.

  12. Madrina Says:

    Maar is er hier dan niemand die zich afvraagt of de zoeker in kwestie dan ook een homo met de naam Robert gevonden heeft? Dat was mss heel dringend ofzo…


Geef een reactie

