Mijn man staat er ook helemaal achter, de volle 100 procent

   Tijdens een wandelingetje in deze fantastische herfst, loop ik wat vrijwielend te fantaseren : “Als ik ooit aan de 70 kg geraak, dan wil ik mij een lange leren jas kopen en laarzen.”
Waarop moose : “Ohnee, ik voel het al aan mijn water dat jij al ons geld gaat opmaken aan kleren! Ge weet toch wel waarom ik jou gepakt heb hè? Omdat je een dikke waart en niet om kleren gaf!”

Op ons terras wijst minizap naar de twee rimpels op moose zijn voorhoofd.
“Kijk jij maar eens goed naar mama, want als die sterk vermagert, krijgt die een scrotumkop! Zooooo verrimpeld!”

Enkele dagen voor de operatie liggen we samen voor de tv onder het dekentje en de poes op onze schoot laat een wind.
“Jij weet toch wel dat je ineens kan ontploffen tijdens het gewroet aan je darmen hè? Dat bestaat.”
Enkele minuten later.
“Wie moet er dan komen voorlezen op je begrafenis?”
Minizap kan klarinet spelen, dat is ontroerend.”
“Hoezo, die kan toch alleen nog maar ‘Happy birthday to you’ spelen?
“Awel? Ambiance!”

 

(gastric bypass / maagverkleining 5)

10 Reacties to “Mijn man staat er ook helemaal achter, de volle 100 procent”

  1. tijdtussendoor Says:

    Wat me heel benieuwd maakt hoe het nu met je gaat ?
    Zondagse beterschapsgroet van hieruit x

    • appelmoose Says:

      Het gaat er weer behoorlijk goed mee:
      Toen de kinderen ze vrijdag bezochten kreeg ze er na 45 minuten barstende koppijn van.
      Toen de kinderen vandaag langskwamen kregen de kinderen na 45 minuten barstende koppijn.
      Dus ze maakt alweer evenveel lawaai als daarvoor. Dik in orde dus.

  2. micheleeuw Says:

    Kom jij maar vlug terug om te bewijzen dat je niet ontploft bent ! 😉

  3. zeezicht Says:

    natuurlijk ga jij nieuwe kleren kopen, dat maakt het juist zo leuk: ‘kijk schat: weer een maatje minder!’

  4. Margogogo Says:

    Mwoehaha, die Moose toch. Zo lekker lief sarcastisch meevoelend.
    Die conversaties tussen jullie zijn echt wel rijp voor een literaire dichtbundel!

  5. veerle Says:

    Gelukkig niet ontploft. Stel die ambiance-begrafenis nog maar vééééééééle jaren uit!

  6. elke Says:

    ah goed zo, want onploffen dat moet nogal een boeltje zijn. Veel beterschap hé, recovert maar goed!


Geef een reactie

