Blaast ‘m op, zap

De testjesdag kwam eraan.
Daags voordien kreeg ik de opdracht van nuchter een blaastest uit te voeren.
Die zou de geheimen van de lever moeten prijsgeven, die geblazen lucht in buisjes.
Het tofste van dat ding was dat je twee uur lang je niet mocht inspannen.
Rondlopen is inspannen.
Kuisen is inspannen.
Zelfs computeren vonden zij inspannen.
Zalig op je luie kont dvd kijken is niet inspannen, jeuj!

Oeps, ik las een paar weken te laat dat de testmaaltijd, het flesje met de vloeistof, in de koelkast bewaard moest worden.
Straks zegt dat ding dat mijn lever rot is.

 

(gastric bypass / maagverkleining 7)

9 Reacties to “Blaast ‘m op, zap”

  1. Hertog Jan Says:

    Ze is terug !
    Hertog.

  2. Hertog Jan Says:

    Ik denk dat mijn historische reconstructie van uw historische reconstructie het volgende heeft opgeleverd : de dag voor wapenstilstand, tevens het lustrum van uw alliantie, heeft u zich gewillig overgeleverd aan een mooie heelkundige. Intussen bent u thuis en houdt u zich onledig met het vullen van potten. En omstreeks Pasen 2012 hoopt u zich te kunnen verstoppen achter een lantaarnpaal, mocht dat van pas komen bij één of ander klasspel ?
    Zoniet : dan heb ik het misverstaan (geschiedenis is nooit een sterke kant geweest).
    Toch niet teveel ongemakken dezer dagen ? (empathisch !)
    In elk geval : spoedige beterschap gewenst !

  3. zeezicht Says:

    rare testen vinden ze uit, maar ja, toch maar voortdoen!

  4. Margogogo Says:

    Ge ziet, retroactief bloggen is ook fun.


Geef een reactie

