Daar moet ik mee trouwen? Hij is al zo dement als een kruk.

    Zoals altijd belde moose naar huis als hij van zijn werk vertrekt.
Deze keer herinnerde hij me eraan dat hij eerst nog naar de tandarts moest.
Ik vertelde over een rare telefoon die ik kreeg van de toekomstige ‘schoonmoeder’ van puberzap.
Ondertussen merkte ik dat moose met vanalles anders bezig was. En vloeken. “Maar vertel maar verder, zappie.”
Over de clemantines die ik nog vond voor sinterklaas. “Mor enfin?” bromde hij.
Bij hem was de dag ook vooruitgegaan. “Zucht zucht…”

“Wat is er toch?” haalde ik hem terug naar de aandacht.
“Ik zoek godverdoeme al tien minuten mijn telefoon.”

Tja. Mag ik er nog eens over nadenken, moose? Over dat jawoord?

52 Reacties to “Daar moet ik mee trouwen? Hij is al zo dement als een kruk.”

  1. Joke Says:

    Weet je wat. ’t Is niet dat ik hem nu al kan gebruiken, de mijne is nog lang niet versleten en ik ben er ook nog niet op uitgekeken. Maar ik ben bereid om hem in reserve te nemen. You’ll never know.

  2. hetbewijs Says:

    Welk jawoord? Ook alweer? Hmm?

  3. zeezicht Says:

    remember: in goede en in slechte tijden hé!

  4. stefdenflater Says:

    Er kan nochtans een logische verklaring voor zijn: hij zocht zijn gsm en belde met een telefoon van het werk. Om maar iets te zeggen. Elementary my dear Watson.

  5. Margogogo Says:

    ’t Volgende dat em voorheeft is dat em zich onnozel zoekt naar zijnen bril, die bovenop zijne kop staat

  6. appelmoose Says:

    Het is nog veel erger dan het hierboven beschreven wordt.
    Ik heb pas beseft waar mijn GSM was, het moment dat ik aan zap wou vragen of ze eens met haar GSM naar die van mij wou bellen, zodat ik zou horen waar hij lag… ugh.

  7. Bentenge Says:

    Hij is nog in de war van het enthousiasme waarmee jij hem je ja-woord gaf. Mag dat even?

  8. Leen* Says:

    Waarschijnlijk vergeet hij gewoon alles rondom zich wanneer hij jouw zoetgevooisde stem hoort…
    (excuseer, ik slaap deze week maximum 2u aan een stuk en dat begint blijkbaar zijn tol te eisen)

  9. micheleeuw Says:

    In vind het lief ! Misschien omdat ik ook zoiets kan doen ? Toch maar mee trouwen, Zap. Wie weet hoe jij zal zijn binnen vele jaren ? 😉

  10. zeezicht Says:

    stel je de dag voor dat jullie naar je gebit zoeken, per ongeluk verwisseld… 🙂 🙂 🙂

  11. Mevrouw Meisje Says:

    Zolang hij jou maar niet zoekt, terwijl je aan zijn nek hangt, lijkt me alles nog safe.

  12. ysabje Says:

    ocharm. jullie allebei. voor verschillende redenen.

  13. sterreklimt Says:

    Ik vind dus, totaal naast de kwestie eigenlijk, dat je naar je sleutels of je portefeuille zou moeten kunnen bellen als je ze kwijt bent. Dat zou handig zijn. En nu niet beginnen over die sleutels die reageren als je fluit, hé.

  14. bart Says:

    maar heeft hij zijn telefoon tenminste al teruggevonden, ondertussen?

  15. Menck Says:

    Zoals Meuris al zei: de (gsm-)straling is berucht! Naar verluidt takelen de hersenen er behoorlijk van af.

  16. HansDeZwans Says:

    Zolang dat je hem zijn pampers niet moet verversen, is er nog niets aan de hand.

  17. veerle Says:

    Zolang hij maar niet vergeet dat hij jou ten huwelijk heeft gevraagd!

  18. Christel Says:

    Dat belt met zijn GSM en is op zoek naar zijn GSM! Daar zijn kosten aan… kosten waarvan ik denk; dat je allicht geen reservestukken meer zal vinden. Don’t ya! 🙂

  19. deijsprinses Says:

    Dat kan alleen maar de besten overkomen! Ik kan er van meespreken 🙂

  20. Margeaux Says:

    Och, als dat alles is wat er aan scheelt …

  21. cornutus Says:

    Blij dat je ons niet om advies vraagt 😉

    Verder lijkt het me een toffe peer!

  22. gerd Says:

    Al bijna 4 jaar doe ik avonddienst op donderdag, al bijna 4 jaar! En al bijna 4 jaar, belt mijn allerliefste me op, om te informeren waar ik ben (hoezo weeral de late?) Sinds enkele weken bleef het toestel zwijgen op donderdagavond en ik maakte me zorgen… “zou het eindelijk doorgedrongen zijn…” (twijfel,twijfel…argwaan…) En nu heb ik te horen gekregen dat wegens logische logistieke redenen (welkom bij het federale gezelschap) vanaf januari 2012 verwacht wordt op woensdag voor een late dienst.
    Zucht…
    Doorbijten zapnimf!


Geef een reactie

