Voor u en u en ook voor u, en omdat gij het zijt, ook nog voor u. Eigenlijk voor alleman, want ik ben in een vrijgevige bui.

Wie aan een oogkwaal lijdt, wens ik ook veel beterschap (of een loep), maar tot zolang kan je ook gewoon klikken om de foto te vergroten.

23 Reacties to “Voor u en u en ook voor u, en omdat gij het zijt, ook nog voor u. Eigenlijk voor alleman, want ik ben in een vrijgevige bui.”

  1. Eilish Says:

    Merci ! En ’t zelfde voor U en de Uwen !

  2. zeezicht Says:

    Bedankt! Ook voor jullie de beste wensen!
    Ik had al de eer om dit leuke hebbedingetje te ontcijferen! 🙂

  3. lees me Says:

    een mooie boodschap in een prachtige verpakking! Voor 2012 wens ik jou (en alle bloglezers) een verderzetting van je tomeloze creativiteit!

  4. Bob Neeckx Says:

    Ja Zapke, ook voor jou en je hele “troep” het allerbeste voor dit en alle komende jaren. Ik, en met mij nog een massa anderen, hoop nog veel te kunnen smullen (niet bedoeld op je voorlaatste stukje uiteraard) van je schrijfsels. Btw: mijn ma en zus wonen in Tongeren.

  5. bentenge Says:

    Hopelijk zijn jullie met zijn allen al gezond het nieuwe jaar 2012 ingezapt… maak er vooral een prachtig jaar van. En hopelijk ligt het geluk dan ook op dezelfde gekozen weg. Happy New Year !

  6. cornutus Says:

    Altijd leuk om een cadeautje te krijgen. Hartelijk bedankt.
    En veel inspiratie toegewenst voor 2012!

  7. Mevrouw Meisje Says:

    Voor jou heel veel van ’t zelfde !!

  8. micheleeuw Says:

    Hoe prachtig alweer !
    Merci. Ook voor jullie veel liefde en geluk in goed gezondheid !

  9. middernachtsdromer Says:

    ’t zelfde voor u en de uwen gewenst!

  10. Marjelle Says:

    Ik hou van gulle mensen, Zapnimf, dus dat komt goed uit. 😉
    Wens jou en alle Zapjes een mooi & gezond 2012!

  11. Menck Says:

    Een gezond en voorspoedig 2012 aan u en de uwen!

  12. Margogogo Says:

    O kijk, u nam een foto van mijn microgolfoven? Daarop hangen net dezelfde leuke wensdingetjes!
    Wij wensen jou en Moose en de gehele zapmoose-aanhang heel erg veel leute, creativiteit, een goeie gezondheid, een grandioos trouwgebeuren en evenveel bloginspiratie in 2012!

  13. Sven Says:

    Voor jou en Moose en de zapkinderen hetzeflde !
    (en ik zag de magneetjes al in het echt, en was er toen ook meteen weg van, net als mijn lief…)

  14. ariadnesdraad Says:

    Met die pakjes ben ik nu echt blij zie! En natuurlijk voor de jou, moose en de zapkids minstens evenveel van het zelfde !

  15. veerle Says:

    Knap gemaakt.
    En ook van mij voor jullie de beste wensen voor 2012!

  16. ilse Says:

    Knap werk! En ik ga vooral voor de lol in 2012! Beste wensen!

  17. tijdtussendoor Says:

    Die hangen hier ook aan mijn ijskast te blinken 😉
    Het allerbeste zap, voor jou en al je geliefden! x

  18. hetbewijs Says:

    Aan de late kant, maar welgemeend: ook voor de hele familie Zap veel lol in het komende jaar. En de rest.


Geef een reactie

