En het pinneke in ’t midden is ‘m ook al vergeten

Die verhoging van de pensioenleeftijd… ik weet nog altijd niet of dat zo’n goed idee is.

Bijziende Fons (64) is ook nog altijd actief in de houtsector.

34 Reacties to “En het pinneke in ’t midden is ‘m ook al vergeten”

  1. Eilish Says:

    Pinneke ???????????????? Wat moet dit voorstellen ? Toch niet de voorgevel van een vogelhuisje. Als het dat wel is, dan vrees ik dat de katten er ook gaan in kunnen …
    Als je dan toch een dubbelzinnige titel gebruikt : zolang Uwen Moose … 🙂

  2. zapnimf Says:

    Dat is een klokhuishouder voor vogels. Of een vogelvoerspies. Dan steek je het fruit, brood, zaadbol vast met een pin dus.
    Niks dubbelzinnig mevrouw!

  3. Menck Says:

    Je bedoelt ongetwijfeld VERziende Fons.

  4. bentenge Says:

    Als dat het resultaat is van een verhoging van de pensioenleeftijd… zeker doen, want die appel ziet er beter uit dan de oorspronkelijk getekende lijntjes 🙂

  5. deijsprinses Says:

    Moest ie een vogel uitsnijden en heeft ie er een appel van gemaakt?
    Dat zou zo ongelofelijk grappig zijn.

    Maar (!) de man heeft talent! Toch nog één goed ding aan de oudere generatie (met alle respect!). Die appel is naadloos!

  6. lees me Says:

    Herkenbare foto. Als kennismaking met het keuzevak TA (technologische activiteit: hout en metaal) in het eerste middelbaar hebben mijn beider dochters dit kunstwerkje mogen maken in het zesde studiejaar. Mijn oudste dochter, die inmiddels in het tweede middelbaar zit, werd daar reeds besmet door de houtworm. Binnenkort begint ze aan haar eerste échte meubelstuk: een barkruk. Geweldig toch!

  7. Leen* Says:

    Hoog tijd om uwen tulband terug boven te halen!

  8. Christel Says:

    Als ik de oorspronkelijke tekening bekijk dan vind ik het meer op een kat trekken met een soort van oorafwijking. Ik vind de appel véél beter. 🙂

  9. toomawashi Says:

    ik ben blij dat ik geen vogel ben… just sayin’ 😉

  10. Margogogo Says:

    Ik zie echt niks verkeerds aan die pingpongpallet.

  11. micheleeuw Says:

    En ? Heb je het gekocht ? 😉

  12. bart Says:

    Ze moeten mij gedimme in de laatste rechte lijn naar mijn pensioen, na 47 jaar appels uit plankskes frezen, maar niet willen doen overschakelen op een soortement ontspoord halloween varken. 365.859 keer heb ik die appel uitgefreesd, na 10.000 kon ik het blindelings, zonder nog te moeten kijken laat staan nadenken. En nu, in’t laatste jaar voor mijn pensionering zouden ze mij iet nieuw willen aansmeren? Ziet dat van hier! Ik blijf appels frezen, ném.
    Hoogachtend,
    De Fongs. (niks mis met mijn ogen, madam!)

  13. zeezicht Says:

    en toch vind ik het ne schonen appel… beter dan wat er eerst getekend was!
    sluikreclame voor ‘apple’?

  14. hetbewijs Says:

    Wat moest het eerst worden?

  15. cornutus Says:

    Nou, hij is in elk geval ín het hout gebleven. Voor hetzelfde geld (niet helemaal waar natuurlijk) had hij zijn vingers eraf gezaagd.
    Grappig dat die foto onscherp is! Past goed bij Fonskes bijziendheid..


Geef een reactie

