Kan iemand mij de meerwaarde van deze flauwekul uitleggen?

Dat krijg je daar dan van.
Van de Libelle te lezen.
De Libelle met gerechten.
Een van die fotootjes bevatte een afwerking met granaatappel.
Wel?
Vettig, vol oneetbare zaden, onmogelijk netjes te hanteren.
Dat die granaatappels alras blijven waar ze thuishoren : in het boek ‘De koning van Katoren.’ (Jan Terlouw)

25 Reacties to “Kan iemand mij de meerwaarde van deze flauwekul uitleggen?”

  1. veerle Says:

    En als het je toch lukt de inhoud op het gerecht te kegelen smaakt het niet eens lekker. Ik haal die dingen ook niet meer in huis.

  2. Leen* Says:

    Moest ge die eerst half voorkauwen en dan weer uittuffen?
    In dat geval ziet het er nog ok uit.
    Anders niet.

  3. Sven Says:

    Ik herinner me dat ze wél heel lekker zijn, maar ik koop ze ook niet meer wegens té veel werk aan…
    Wel een mooi boek trouwens, “Koning van Katoren”. Dat mag er van mij wel in, voor de kinders uiteraard 😉

  4. zeezicht Says:

    Dit lijkt op iets dat al gegeten geweest is…

  5. Menck Says:

    Het ding heeft zijn naam niet gestolen: ’t ziet er nogal een ontplofte boel uit.

  6. bentenge Says:

    Het antwoord op je vraag is dus NEE. Noch van de granaatappel noch van de Libelle. 🙂

  7. Mevrouw Meisje Says:

    Ik dacht even dat er weer een soortement windhoos was gepasseerd ten huize … jakkes, weggooien die handel !

  8. hetbewijs Says:

    Je moet eerst de pin eruit trekken, dan gaat het vanzelf.

  9. Gudrun Says:

    Een granaatappel moet perfect rijp zijn: dan zijn die zaden zacht, komen ze vanzelf los, en zijn ze heerlijk. Zolang ze nog vast zitten, zijn ze idd hard en vreselijk.

    Maar het is enorm moeilijk te bepalen wanneer ze rijp zijn.

  10. ariadnesdraad Says:

    Ben het helemaal met je eens! Ik snap het ook niet…

  11. griet Says:

    ge moet daar op kloppen met een houten lepel, zoals Nigella Lawson. En dan komen ze er normaalgezien wel uit.

  12. Marjelle Says:

    Iekkk, ik moet nog eten. 😦

  13. micheleeuw Says:

    Dat ziet er niet smakelijk uit.
    Conclusie : Libelle en granaatappel niet meer kopen.

  14. Margogogo Says:

    Se, voila, dit is nu de reden waarom ik denumo koop en niet de Libelle.

    • zapnimf Says:

      Dat is een derdehandse Libelle die ik krijg van ons moeder, die hem op haar beurt van een vriendin krijgt, die hem dan weer heeft van haar schoondochter. Voor alle duidelijkheid : ik koop geen Libelle (die is op een kwartier uit! Dat is zijn geld niet waard.)

      Misschien was het niet helemaal duidelijk dat de vrucht op de foto eigenlijk inderdaad al gegeten was. Moose prutste de partjes eruit, ik stak ze per lepel in mijn mond (smaak viel mee), maar moest dan weer uitspuwen wegens honderduizend pitten die niet door te slikken vielen. To-taal overroepen, die granaatappel. Eerst zonder krokkels kweken. Dat is met de pitloze druif toch ook gelukt? Weldan?

  15. madrina Says:

    Nope. In de vuilnisbak ermee, allebei!


Geef een reactie

