Ja moose, dat zou ik persoonlijk nu eigenlijk toch ook wel jammer vinden

   Vandaag is het een jaar geleden dat ik in mijn laatste sigaret ademde .
Dat was op een etentje met twee bloggers, alwaar ik een van de twee totaal uitsmoorde. Met genoeg keelpijn tot gevolg dat ik besloot van nog eens een poging te wagen.

Zei moose vorige week :
“Straf zeg, 2011 is het blijkbaar het jaar waarin je besloot om terug gezond te worden. Het roken laten en daarna het eten minderen mits wat hulp. Zwemmen…”

“Dat zou dan toch wel heel spijtig zijn, moest je in 2012 omkomen in een wreed accident.”

29 Reacties to “Ja moose, dat zou ik persoonlijk nu eigenlijk toch ook wel jammer vinden”

  1. deijsprinses Says:

    Maar allee, wat zegt die nu. In principe heeft hij natuurlijk wel gelijk. Volhouden met dat ik-verbeter-mijn-leven! Het is lovenswaardig!

  2. stefdenflater Says:

    Mijnheer Moose zegt blijkbaar dingen die je van aan kind zou verwachten: eerlijk, oprecht, logisch en helaas ook kwetsend.

  3. zapnimf Says:

    Die mens heeft nog nooit iets gewild kwetsend tegen mij gezegd, mijn beste.
    Wacht tot je leest wat er morgen komt!

    Hoewel, deze kon ik niet echt pruimen.
    https://zapnimf.wordpress.com/2008/03/29/wijvenweek-een-man-van-weinig-woorden-maar-bijna-met-blauw-oog/

    En dat van die dooi muis… sja.
    https://zapnimf.wordpress.com/2008/11/27/stinkerds-onder-elkaar/

  4. ysabje Says:

    ach, dan zijt ge tenminste nog interessant voor de wetenschap of donors. doorrookte longen en overvoedde lichamen, dat is minder lucratief, lijkt me… 😉

  5. bart Says:

    haaaaa de liefde kan toch schoon zijn.

  6. Mme Zsazsa Says:

    Haha, heeft hij geïnvesteerd mss?

  7. toomawashi Says:

    op 21 december gaan we allemaal dood #zozeggendemaya’s 🙂

    • stefdenflater Says:

      Wij zijn al lang dood. De wereld is al een tiental keer vergaan, geen mens heeft er levend van af gebracht en al die voorspellingen gebaseerd op de bijbel en/of andere teksten en kalenders zijn allemaal heel precies uitgekomen. Alleen zijn we allemaal zo koppig om dat te negeren.

    • zapnimf Says:

      Ja, ik geef hier alvast mijn rekeningnummer (979-2149641-61) om absolutie af te kopen. Hoe hoger het bedrag, hoe minder zonden je meepakt naar het hiernamaals.

  8. Christel Says:

    Wat kan hij toch ontwapenend iets zeggen, zo subtiel.. er zou een prijs moeten voor worden uitgereikt 🙂

  9. micheleeuw Says:

    Hij is even ‘lief’ als mijn schat soms kan zijn. Toen ik hem eens vroeg of ik mooi opgemaakt was kreeg ik als antwoord : ja, als een konijn met myxomatose … De lieverd. Ik zie hem ook graag, mijn schat dat is.

  10. Joke Says:

    ook helemaal onze soort humor. zelfs mijnheer Doktoor doet mee.

  11. cornutus Says:

    Vreselijk dilemma! Veel wijsheid toegewenst 😉

  12. HansDeZwans Says:

    Met wreed accident bedoelt hij, denk ik, vallen met je fiets, want daar ben je toch goed in, niet?

  13. Madrina Says:

    Hij heeft gelijk een punt, diene vent van u…


Geef een reactie

