Ik heb je: mep, boem, knal… schrihhhrriiiitsjjjj sstktktktktktktktktktktktkt tktktktktktkt tktktktkt tktktk tktk tuk tuk tuk…

Zoals het iedere verzameling etterbakken betaamt, hoort er bij ambras ten huize zappelmoose -onder de min twintigjarigen- een aantal vieze woorden en minstens één hevig kussengevecht.

Alleen pakte minizap het nek-kersenpittenkussen om een tegenstander onderuit te halen…

Schreef de poetshulp daags nadien op haar briefje : Ik vond allemaal erwtjes overal, wat heb je gedaan?
*wijs naar boven*

43 Reacties to “Ik heb je: mep, boem, knal… schrihhhrriiiitsjjjj sstktktktktktktktktktktktkt tktktktktktkt tktktktkt tktktk tktk tuk tuk tuk…”

  1. Margogogo Says:

    Niks zaligers dan een pillow fight!
    Jammer wel dat het erwtenkussentje eraan moest geloven. Pubers, ach.

  2. Sven Says:

    Het zag er het eerste moment een beetje uit als kattenbakvulling 😉

    Eén troost: nu krijg je een nieuw kersenpitkussentje van minizap… Toch?

  3. Naja Says:

    Haal de Zsazsa in u naar boven en maak er zelf een 🙂

    • zapnimf Says:

      Kan ik niet gewoon de echte Zsazsa bovenhalen en vragen voor een schoon pittenkussen met een leuk motiefje?

      • Gamine Says:

        Dat heb ik gedaan, zomer 2009, een superZsaZsazak mét logo, edoch zonder kersenpitten, wel met een vulsel van graan, ze heeft er indertijd nog een blogitem aan gewijd. Het is niet meer want net dàt pikten de muizen uit om eens goed te keer te gaan. Gelukkig worden die kersenpittenzakken als maar goedkoper.

  4. dingske Says:

    Wat ik me dan afvraag: hoe was het slachtoffer eraan toe? Een halve kilo kersenpitten in je nek krijgen lijkt me niet bepaald gezond.

  5. Eilish Says:

    voor ’t zelfde geld had de poetsvrouw haar benen gebroken over al die ‘erreweten’, en kon je zelf de kuis doen …

  6. Gudrun Says:

    De onomatopee is wel wijs 🙂

  7. Menck Says:

    Allez, je mag nog blij zijn dat het geen zitzakgevecht is geworden. Daar zit een triljoen isomobolletjes in of zo.

  8. hetbewijs Says:

    Erwtjes in een kersenpittenkussen.. Je bent opgelicht!

  9. Leen* Says:

    Gij laat dat liggen voor uw kuisvrouw ofwa?
    Is dat in ruil voor de flesjes-met-obscure-substantie die zij voor u achterlaat? 😉

  10. Suske Says:

    “wordt niet vervolgd” hoop ik voor jullie.

  11. Stef den Flater Says:

    Als er iets is dat ik eigenlijk wel gemist heb ik mijn leven: kussengevechten. Maar dan wel met echte kussen, geen van die kersenpittenbrol.
    Je hebt die toch niet zelf opgekuist hé. Tiener maakt vuil, tiener kuist zelf op. Ze krijgen daar karakter van – ik zeg er wel niet bij welk karakter.

  12. micheleeuw Says:

    Dat kan gebeuren, maar de opkuis zouden ze toch zelf moeten doen. Hoe zal je nu je nekje warm houden ?

  13. N(euro)otje Says:

    Whahaha! Hier mepten ze gelukkig slechts met knuffelbeesten! Dat geeft alleen maar schuimrubbervlokjes!

  14. Marjelle Says:

    Goed idee, niet dat kussengevecht want dan zou ik tegen mezelf moeten strijden en dat is niet echt spannend 😉 maar ik heb hier ook zo’n hittepitding liggen. Ik ga dat zo eens in de magnetron opwarmen en vervolgens tegen m’n rsi-schouder aangedrukt houden.

  15. veerle Says:

    Erwten? Gelukkig heeft ze er geen soep van gemaakt.

  16. HansDeZwans Says:

    Zij blij, ben je al van één kersenpittenzakje af. Die dingen stinken enorm als je ze opwarmt maar dochter thuis moet en zal er telkens eentje mee naar boven nemen. Misschien ook eens een kussengevecht houden, maar dan wel buiten.

  17. Marina. Says:

    hier was het vorige week ook prijs,
    een borstvoedingskussen moest eraan geloven en daar zitten dus wel degelijk
    een triljoen van die mini piepschuim bolletjes in.
    het had niet alleen buiten gesneeuwd, maar ook in de slaapkamer …
    dat kruipt echt overal dat spul ongelofelijk , …

  18. deijsprinses Says:

    Ik heb altijd al willen weten hoe die dingen die erin zaten uitzien. Bij deze kan ik dit schrappen van mijn bucket list 😉


Geef een reactie

