Vandaag blijven we onverdeeld positief!

   Hiv.
Bijvoorbeeld.
Of 6 promille.
Ook bijvoorbeeld.
3° C
Wensdroom.

18 Reacties to “Vandaag blijven we onverdeeld positief!”

  1. Eilish Says:

    De bovenste twee lijken me levensgevaarlijk, laat die dus maar voor wat ze zijn !
    Temperaturen boven nul, jaaaaaaaaaaa laat die vooral snel komen (liefst zonder gladdigheid op de baan)

  2. Suzette Says:

    Neenee, wij gaan voor negatief! min 5 ofzo…

  3. lees me Says:

    ook op een zwangerschapstest?

  4. zeezicht Says:

    ik ga ook voor dooi, kan niet eens meer terrassen! En binnen gaan zitten doe ik liever thuis, ook met al die lagen kleding!

  5. micheleeuw Says:

    Hou vol ! Volgende week zou het terug positief worden, de buitentemperaturen toch.

  6. Stef den Flater Says:

    Positief geladen zijn, positief denken: ok. Maar die HIV en die 6 promille hoef ik niet. Het kan niet allemaal positief zijn. Positieve temperaturen kan ik enkel toejuichen. Het liefst tussen de 15 en 25 graden, Celcius uiteraard. Ik kom voor minder ook het huis uit, maar niet van harte.

  7. sneeuwkoningin Says:

    Ik lees het net in de krant…sneeuw!Morgen weer!En wellicht ook maandag!Aaargh!

  8. HansDeZwans Says:

    Je berichtjes blijven opvallend kort. Hmm, wat zou er met Zapnimf aan de hand zijn?

  9. Nachtbraker Says:

    Uw wens is uitgekomen 🙂 Toch van dat laatste 😉

  10. annelissen Says:

    voila
    geen sneeuw en geen ijs meer
    nu regent het
    content? 😉

  11. Marjelle Says:

    Voor je het weet zit je op een terrasstoel te genieten van de zon, zonderjasweer, krokusjes-, narcisjes- en lammetjestijd… 😉


Geef een reactie

