#wijvenweek : Dromen met Jos Vandeloo

 

Zegt Jos :

We hebben altijd onze dromen nog om het onbereikbare aan te raken.

Zeg ik :
Jamaar, waarom zou ik streven naar onbereikbaar? Dat kost zoveel moeite. Is het niet gemakkelijker om gewoon content te zijn?

(Als naïef wicht droom ik er wel eens van dat iedereen mij graag ziet. Helaas. Daar zal ik me bij moeten neerleggen.)

 

15 Reacties to “#wijvenweek : Dromen met Jos Vandeloo”

  1. sterre Says:

    Niet iedereen ziet u graag, net zoals jij ook niet iedereen graag ziet. Wie wel? (zelfs moeder Theresa vermoedelijk niet, maar ’t is niet alsof we het haar nog kunnen gaan vragen)

  2. tricky Says:

    jos vandeloo begot! waar hebt ge die nog opgevist?!

  3. Leen* Says:

    Maar ik zie u graag! (en ik ben ook content!)

  4. zeezicht Says:

    naar ’t schijnt start alles bij jezelf graag zien, en indien iemand je niet graag ziet is dat niet jouw probleem, maar het zijne/hare! Amaai… ik sta zelf versteld van mijn wijsheid! 🙂

  5. micheleeuw Says:

    Ik zie je ook graag en lees je nog liever. 😉
    Ik ben ook tevreden met wat ik heb/bereikt heb en loop (meestal) rond met een grote smile op mijn smoel. 😀

  6. veerle Says:

    Maar, Zap, gij zijt wijzer dan Jos Vandeloo.


Geef een reactie

