Vrijen kan altijd nog, nietwaar?

    Wij zijn niet tegen seks voor het huwelijk.
Zelfs niet voor seks tegen het huwelijk.
Maar als we dan toch moeten kiezen, doe ons toch maar de eerste leus.
Mja, als je dan een adagium verkondigt, moet je natuurlijk ook naar leven.
En omdat wij elkaar nog niet mevrouw moose en meneer zap mogen noemen…
… lag ik op een keertje zeer sexy te wezen op zeer eigenwijze strengelige pose in de zeer nabije buurt van mijn levensgezel.

Nu de vetrolletjes niet meer het zicht belemmeren kon ik met oprechte bewondering luchtsnikken :
“Amaai, ben ik lenig zeg!” (denk bijna-spagaat!) (of bij nader inzien, denk vooral niet aan dit tafereel!)
Niks zo on-bevorderlijk voor een ongecompliceerde stoeipartij dan te beginnen analyseren.
– “Wie Leen heet, is bijgevolg altijd lenig.” *flauwe gniffel*
*Moose roloogde de spinnenkoppen van het dakraam*
– “Ik ken eigenlijk wel veel Leen-en. Eén, twee, drie, vier, vijf…”
*Moose gromt en niet van contentement*
– “Seg, dat is vandaag dat die nieuwe speeltuin in het park onthuld wordt.”
Ik zie moose met opgetrokken neus geluidloos redeneren : “Mens, uwe jongste is 13 en de hele week niet thuis.”
– “Volgens het fotootje gaat dat wel een prestigieus projectje worden, die speeltuin.”

De bedgymnastiek was plots om een of andere reden helemaal weggeëbd.

Hij : Zitten er nog pannenkoeken in de diepvries?

45 Reacties to “Vrijen kan altijd nog, nietwaar?”

  1. Eilish Says:

    Vrijen, wat was dat ook alweer ? *zoekt ver in het geheugen* Is dat iets zoals fietsen, wat je nooit verleert ?

  2. lies Says:

    ik vraag me dan af: waar is dat gesprek nu precies de verkeerde kant opgegaan? die opmerking over “lenig” had toch nog best een andere spannende richting uit kunnen gaan ipv naar de speeltuinen?

  3. Menck Says:

    Een zucht van herkenning verlaat thans mijn keel. Zelfs het pannenkoekentafereel doet vertrouwd aan.
    Alleen bij die dt-fout voel ik me wat onwennig. Niet des Zaps, denk ik dan. 😉

  4. Affodil Says:

    Dat is precies niet alleen bij ons dat de pannenkoeken in trek zijn…

    • zapnimf Says:

      De ouders (op school) bakken mega(te)veel pannenkoeken als het carnaval is. Dit jaar foefelde ik wat van de overschot in mijn fietszakken om in te vriezen. Het laatste pak is er bijna aan (en ik heb nog nooit zelf deeg gemaakt, tenzij uit een pakske.).

  5. Joke Says:

    Doet me denken aan ‘Suzanne’ van VOF de Kunst. Ik denk dat elk koppel wel eens Suzanne-momentjes heeft.

  6. veerle Says:

    Nieuwe speeltuin in het park… een speeltuin in bed had het moeten zijn…

  7. Leen* Says:

    Inderdaad: denk bijna-spagaat, uit ervaring weet ik dat ge nooit zo lenig zijt als ge denkt!

  8. bart Says:

    Niks boven de geneugten van een lekkere pannenkoek!

  9. hildeken01 Says:

    dat ebt allemaal weg hé..

  10. Christel Says:

    Om pannenkoeken te eten moet je niet lenig zijn, dat is gewoon je kweek openen en schuiven. Voor seks daarentegen wil jij in spagaat gaan.. dat is pas écht lenig durven zijn! 🙂

  11. sterre Says:

    Lees ik daar ergens in de reacties ‘ik heb nog nooit zelf deeg gemaakt’. Serieus? Of ben jij mijn lief die hier geniepig zit te reageren onder Zapnimfs naam?

  12. ariadnesdraad Says:

    Wat lees ik ? Moose ni content, zelfs ni nadat je inspanningen deed om ‘m een roze bril te bezorgen? Tsss….

  13. micheleeuw Says:

    Je zal in het vervolg duidelijker moeten zijn, vrees ik. Onze pannenkoeken zijn al lang op, maar er zitten nog Magnums in … 😉

  14. margogogo Says:

    Bedsteesporten en babbelen over onnozelheden gaat niet samen. En bedsteesporten en lachen al zeker niet. Ik heb dat gezien van horen zeggen.

  15. doormijnoog Says:

    Ik heb zo’n flauw vermoeden dat dit des morgens was, dat kan zeker verklaren waarom Moose eerder aan pannekoeken dacht 🙂

  16. zeezicht Says:

    tttsss… een speeltuin en pannenkoeken… waar gaat dat naartoe? 🙂

  17. Gamine Says:

    nee, de pannenkoeken zijn op, maar dat alle Leen-en Leen-ig zouden zijn is een fabeltje (in den beginnen wel hoor) net zo min als alle Luc-en voor ’t ge-Luc geboren zouden zijn, ik kan ’t weten 😉


Geef een reactie

