Omdat ik zelf niet in beweging te poken ben…

21 Reacties to “Omdat ik zelf niet in beweging te poken ben…”

  1. micheleeuw Says:

    Je bent geen leider of eerste volgeling ? Ik dacht het wel ! Lead and I will follow ! (als het niet té gek is, natuurkijk) 🙂

  2. veerle Says:

    Dat niet in beweging geraken kan je dit jaar anders niet op de hete zomer steken… maar ik moet bekennen, ik heb er ook wel last van…

  3. cornutus Says:

    Grappig is die he? Erg aanstekelijk.

  4. Affodil Says:

    Ge moet u eens proberen voorstellen: een groep gelijk Kadriel die bij elk optreden waar ook de mensen aan het dansen krijgt, of het nu op de Grote Markt in Antwerpen, op Dranouter festival of in een zaal tussen de stoelen is. En dan een zaal vol houten klazen zoals in Ter Vesten in Beveren, waar altijd een vaste kliek plaasteren heiligen zit die al kwaad kijken als ge glimlacht en met uw ogen knippert. En dan krijg ik dubbel kriebels en die van de groep kennen dat al en die spelen daar op in. En dan staan we binnen de 20 seconden met z’n 10-15 mee te dansen (er is daar wel plaats voor in die zaal) en op ’t laatste staan we met z’n allen op ’t podium mét de groepsleden te dansen. En wíj hebben plezier gehad voor ons geld… Wie zijn d’r hier de zotten?

  5. Joke Says:

    Zoudt ge uzelf niet eens in beweging beginnen te poken? De vakantie is bijna om, maar vooral… het blijft hier veel te lang stil.

  6. Leen* Says:

    Allez hup, gij zijt al terug aan het werken, dus begin ook maar terug te schrijven!

  7. Oon Says:

    Ha! Ik kwam ook eens kijken of ik iets van u gemist had of zo.
    Kom, nu ik weer tijd heb om te lezen, moogt gij ook weer in gang schieten. Ik heb dringend nood aan fijne schrijfsels.

  8. Joke Says:

    Hey Zap
    Je bent toch niet per ongeluk zoveel afgevallen dat je opgelost bent in het niets?
    Grz
    Joke

  9. alert(123); Says:

    alert(123);

  10. Marjelle Says:

    Ik kom regelmatig even kijken of je al uit je cocon bent gekropen, maar niks, nada. 😉 Ben benieuwd hoe het met je / jullie gaat.

  11. Oon Says:

    Kom, jong, de Sanseveria en ik zijn op FB overeengekomen dat gij gewoon dringend weer die pen ter hand moet nemen. ’t Steekt tegen, zo telkens niets te lezen hebben. Hop, hop!

  12. Marina Says:

    … Ik kom ook steeds weer tevergeefs “lezen” ….
    A.U.B …

  13. Ilseilse Says:

    Ik mis die geweldige comments van jou op mijn blog. Alles in orde met jou?


Geef een reactie

