Laat ons wederom starten met een onomatopee

zapnimf1kleinlichtroze-op-donkerroze1 Koekoek!

Ziezo.
Less is more.
Als blogherstart volstaat dit. Toch?

(Stel je voor dat ik meteen van moment één de mensen zou overdonderen met een brok barok gebazel.)
(Stel dat er niemand komt kijken, zal ik hier eens het vuur uit mijn zolen schrijven zekerst? Daar begin ik morgen wel mee.)

Koekoek dus.

Een opnieuw bewegende koekoek.

36 Reacties to “Laat ons wederom starten met een onomatopee”

  1. Leen* Says:

    Het bewijs dat zagen dus écht helpt. Mijn eerstvolgende huwelijkscrisis draag ik dan ook op aan u! Welkom terug!

  2. Marina Says:

    Joepie !!! Welcome back , joehoe

  3. Affodil Says:

    WOW! Da’s nog eens goed nieuws! Welkom terug.

  4. pharailde Says:

    Juij, ge zijt er weer! (en onomatopee, da’s toch een pracht van een woord)

  5. ineken Says:

    Allez hup, begin maar vlug aan het volgende brokje barok gebazel.

  6. moeferkoe Says:

    en jawel, hier zijn we weer 🙂

  7. Joke Says:

    net nu mijn afkickverschijnselen beginnen af te kicken van zichzelf, ben je er weer. Doeme toch!

    • zapnimf Says:

      O wat stond ik verbaasd om uw belangstelling. (nvdr: missaiesj heeft een kookblog)
      Ik heb nog nooit pastinaak gegeten, laat staan parelhoen, weet niet eens wat quesadilla’s of quinoa zijn.
      Maar in het diepst van mijn fantasieën kan ik verdekke goed koken hoor.

  8. zeezicht Says:

    Goed idee, misschien moest ik je voorbeeld maar eens volgen? 🙂

  9. Gudrun Says:

    Kukelekuuuu!!!! (Kwestie van de haan te zijn die jou uit jouw winterslaap blijft houden)

  10. ariadnesdraad Says:

    Woehoe ! Je bent er weer…. *vreugdedansje*

  11. Estelle Folle Says:

    Eindelijk!

  12. zapnimf Says:

    Hmm?
    Zoveel reacties op zo weinig nikszeggends.
    Mijn immense ego weet meteen weer waarom het wil bloggen.
    Ellow iedereen!

  13. Marina Says:

    Wij wachten vol spanning !!! jaja, op wat komen gaat.

  14. Eilish Says:

    Toch ook maar reageren … wat niet meer in je maag kan gaat dan in het ego 😉
    En ik die al die tijd gedacht heb dat je niet meer schreef omdat ik te lang op de blogmeeting ben gebleven in juli *zo met de poepers gezeten*

  15. HansDeZwans Says:

    Koekoek terug. (is dat voldoende?)

  16. Marjelle Says:

    Welkom terug uit blogslaap! Ik dacht, ik kom even langszappen en zie daar de ene blogtitel na de andere voorbijkomen. Dat wordt bijlezen dus. 😉


Geef een reactie

