Oplosbaar in melk

zapnimf1kleindonkerroze-op-paars1    Het boodschappenlijstje ging al een paar dagen mee.
Eens lag het op de keukentafel.
Dan slingerde het op de livingtafel. Op een gangkastje. In mijn jaszak.
En bij gebrek aan winkeltijd terug op de keukentafel.
Gestaag groeide het aan.
Zoonzap wenste er eigenhandig camembert bij.
Een ander kinderschrift plakte er chocolade tussen.
Deo. Vogelzaad. Paprika’s. Voor ieders geur en smaak.

Vandaag trok ik dan eindelijk met dat gemeenschappelijke briefje op pad om de lege voorraadkast aan te vullen.
Wat lees ik helemaal onderaan? Zo middenin het warenhuis?

“pakje liefde (oplosbaar in melk)”

38 Reacties to “Oplosbaar in melk”

  1. pharailde Says:

    So sweet 🙂 Dat heb ik nog nooit op een boodschappenlijstje gevonden

  2. Eilish Says:

    En je hebt dat gevonden in de winkel ? Zo ja, waar ? 😉

  3. Menck Says:

    Da’s gewoon Ovomaltine, hoor.

  4. Affodil Says:

    Ooit als een gek tranen staan lachen (slappe lach, krijg je nooit gestopt als je dat probeert) toen ik met het lijstje van mijn moeder bij de koekskesrayon stond en mijn vader er “twee dooskes ruttepetut” bijgeschreven had. Eigenlijk was het vreselijk flauw, maar ik heb daar wel dik vijf minuten staan gieren van ’t lachen.

  5. Joke Says:

    was de voorraad liefde thuis uitgeput dan?

  6. Sven Says:

    Vermoedelijk niet van de pubers, die toevoeging 😉
    Wel schattig en al!

  7. Nachtbraker Says:

    Hopelijk ben je dan niet lactose-intolerant!

  8. ysabje Says:

    lijkt een verontrustende hulpkreet 😉

  9. elke Says:

    owmygoood, jij hebt gewoon de perfecte vent.

  10. Bloem Says:

    Zo schattig!!! Vond je het nog? Ergens tussen de soep en de patatten?

  11. ariadnesdraad Says:

    Dat lijstje is om in te kaderen !

  12. hilde Says:

    Hoe leutig is dat! Ik zou dat briefke maar rap terug uit mijn oud papier gaan halen en voor eeuwig in mijn portemonnee laten zitten! Zo’n briefkes zorgen later voor warme herinneringen.
    groetjes uit st-niklaas, Hilde

  13. micheleeuw Says:

    Je hebt ook een lieve vast, hé.
    Ik sms-te deze middag naar mijn schat : ‘alles proper en mooi’. Wilde ik zeggen : huis is proper en mijn nieuwe nagels mooi. Hij antwoordde : ‘jij ook proper en mooi’. Ja, ik ben (ook) een gelukkige vrouw. 😀


Geef een reactie

