Van uw blogvriendinnen moet je het hebben

zapnimf1kleindonkerroze-op-wit    Weliswaar heb ik mijn kroost er dan wel voor verminkt, maar zo’n eerste bril, dat is toch heel speciaal hoor.
Geen ruit of spiegel of ik blijf er secondenlang pronkend hangen als een navelstaarderige fat.
Geen tv-programma of toneelstuk of ik zet met veel vertoon mijn bruin-blauwe sieraad op de neus.
(Als je de kans krijgt om ‘De God van de slachting‘ op het podium te zien : doen doen doen! Met Els Dottermans, Frank Focketyn, An Miller en Oscar Van Rompay. In een regie van Jan Eelen.)

Iedere keer ik een nieuw bekend persoon zie, doe ik van ‘tataaaaaaa’ en schud ik als een parkinsonner mijn omkroonde glazen in de kijker.
Zo ook toen ik Leen Sanseveria en Afwas-elke mocht ontvangen. Die kwamen wandelen en koken.
Leen :
“Mjaaaaaaaaaa?”
“Zet uwen ouwe eens terug op?”

Ik roloogde eens heel ostentatief, dat valt nu extra op.

19 Reacties to “Van uw blogvriendinnen moet je het hebben”

  1. Leen* Says:

    Whahaa, het blijft toch grappig!

  2. ariadnesdraad Says:

    Als je bril maar goed zit ! 😉

  3. Joke Says:

    Wanneer zijn die brilkijkdagen bij jou?

  4. elke Says:

    Hij staat u schoon en ik heb het bewijs op foto. En ja, ik ga er nog over bloggen ook. Zonder foto dan (tenzij van het eten)

  5. Kidsdinge Says:

    Ziet er een leuk toneelstuk uit !

  6. Psycho Chicken Says:

    Een goede psychiater kan wonderen doen.

  7. Psycho Chicken Says:

    OOGHEELKUNDE……

  8. Marjelle Says:

    Had het eerst druk met op allerlei linkjes klikken. Nou, hopelijk ziet de wereld er met bril ook nog zonnig uit! 😉

  9. micheleeuw Says:

    Ik ben zeer benieuwd maar weet zeker dat je het schattig staat. Tja, als je mooi bent, kleedt je je met een vodje, hé. 😉


Geef een reactie

