Pik ik het wel of pik ik het niet?

zapnimf1kleindonkerroze-op-lichtroze1    Meestal schrijf je je uit de naad.
Zelf meegemaakt of zelf verzonnen. Lang en bezweet. Met veel poeha en te veel (bijvoeglijke naam)woorden. En zinnen zonder werkwoorden.

Behalve die ene keer.
Die ene keer pik je een paar foto’s van een ander.
Iemand onbekend pikt op zijn beurt dat rijtje op en linkt via facebook.
Ik weet niet wie, maar het moet iemand uiterst populair zijn, want ineens… tjakkaaaa

Kunt ge zien welke dag ik weer begonnen ben met schrijven?

Duizendennegen keer page geviewd.
Zeshonderdennegen bezoekers.
Dat is nog nooit vertoond bij de zapnimf, zegt wordpress.

Stoem hè?

39 Reacties to “Pik ik het wel of pik ik het niet?”

  1. elke Says:

    Gek genoeg wel op 18 februari, terwijl je het de 7e postte. Bizar.
    And it wasn’t me…

  2. Joke Says:

    goh, ik wist niet dat ik zó populair was op facebook, dat zelfs vrienden van vrienden van vrienden van vrienden van vrienden van vrienden mijn links openen.

  3. bentenge Says:

    De titel van deze blog was er al over, maar daarna voelde ik me nog kleiner. 1009? Bon, ik geef er beter de brui aan.

  4. TheMiss Says:

    Oei, euhm… Ik vrees dat ik dit postje heb gedeeld op een forum. En een forumster heeft het dan op haar beurt weer op facebook gezet. 🙂

  5. Christel Says:

    En al die lui, nodig je nu toch wel uit op hét trouwfeest zeker? 🙂

  6. Stef Den Flater Says:

    Het is moeilijk om uit te vinden wie nu precies een link naar je blog plaatste op Facebook. Al is die site nogal onveilig, toch kom er niet alles te weten zelfs als je zelf ‘op Facebook zit’ (eigenlijk wel een rare uitdrukking: op Facebook zitten maar dit geheel terzijde). Nog een geluk dat al die bezoekers geen commentaar geschreven hebben: je zou nogal wat tijd nodig hebben om dat allemaal te lezen. Dan toch liever een goed boek, vermoed ik.

    • zapnimf Says:

      Forum of facebook, ik heb hier al genoeg aan dat ik daar weg blijf. (lees: ik zou binnen de kortste keren verslaafd zijn en slaap moeten laten.)
      Het is omdat er mensen reageerden (een aantal zelfs) die ik van haar noch pluim ken dat ik onraad rook.
      Vroeger kon ik zien of er iemand linkte, maar dat snufje vind ik niet meer. Wel veel bezoekers van facebook. Vandaar.

  7. ariadnesdraad Says:

    Dat is pas een award waard! Congrats!

  8. Eilish Says:

    Diegene die gisteren een aanval op mijn blog heeft gedaan mag zich ook eens bekend maken. Normaal zit ik aan een gemiddelde van tss de 60 en de 150 views. Gisteren waren het er zowaar 218, voor een blogster die ooit op bloggen.be is gestart is dat een GIGANTISCH getal !

  9. micheleeuw Says:

    Aangezien ik niet op fb zit, i het zeker ikke niet. Maar dat weet je ondertusen al.
    Wees blij met je hoge aantal bezoekers. Er zullen er zeker enkele blijven plakken.

  10. Maja Says:

    ik wou het ook juist zeggen, het was Lillith!
    Maar ik had je postje gelezen de 7de, en nog een keertje toen Lillith hem linkte, veel te grappig!


Geef een reactie

