Viesviesvies. Als ik dat probeer, drupt de tuf van mijn kin.

zapnimf1kleindonkerroze-op-paars     Onderweg passeerde ik een jonge gast op een fiets. Ik reed met de auto. Hij draaide zijn hoofd, zijn kin ging een beetje de hoogte in en een fluim flikkerde met kracht de bosjes naast het fietspad in. Mijn gezicht nog op walg, zag ik dat het zoonzap was. Jakkes, zo heb ik dat joch niet opgevoed.

Het had evengoed de jogger kunnen zijn.
Of de werkmens die straatbeplanting snoeit.
Of de wandelaar met zijn hond.
Maar altijd iets mannelijk. Nog nooit zag ik een vrouw een groene snottebelslijm opsnuiven met de keel en weg schieten met een vreemdsoortige vering van de tong.

Naast :
– Waarom moet je niezen als je je wenkbrauwen epileert? (meestal vrouwen deze keer)
– Waar stonden Atlas zijn voeten op als hij de wereld op zijn rug droeg?

Vraag ik me vooral af : waarom rochelen mannen?
Iemand?

47 Reacties to “Viesviesvies. Als ik dat probeer, drupt de tuf van mijn kin.”

  1. Nachtbraker Says:

    Waarom stellen vrouwen zoveel vragen?

  2. elke Says:

    Fluimende venten zijn smerig. Ik hoop dat mijn dochters nooit met zo’n exemplaar thuiskomen. Met de excuses voor je zoon. Leer het hem af! Snel!

  3. Me Says:

    Hahaha! Hopelijk betrap ik mijn zoon niet op dat fluimend spuwen. Hoewel hij ’t nu zou kunnen gebruiken… Ocharme ’t schaap! Heeft nog niet genoeg kracht ofzo om alles zelfstandig uit te hoesten. Hij rochelt zich halfdood…

  4. Lalena Says:

    een beetje verder doen vrouwen en mannen het, kwestie van cultuur, ff naar Azië vliegen en je wordt verwelkomd met gerochel : (((

  5. Menck Says:

    Wat Lalena zegt: http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=B51O5C1B

    Ik wens zoonzap dan ook van harte een Chinees lief toe. 😉

  6. fielosophie Says:

    Ja begot, ik moet inderdaad vaak niezen wanneer ik mijn wenkbrauwen epileer. What’s up with that?

  7. De Fruitberg Says:

    Wat ik me vooral afvraag: waarom epileren vrouwen hun wenkbrauwen?

  8. muggenbeet Says:

    rochelen is een vorm van wraak omdat ejaculeren in het openbaar helemaal niet mag.

  9. Vee Says:

    Die kunnen nog veel viezere dingen ook
    Snutten zonder zakdoek,op de fiets bijvoorbeeld
    Maar hier thuis ben IK toch de kampioen boeren laten !!!!!
    Moet er alleen op letten dat ik dat op mijn werk ook niet doe

  10. Joke Says:

    ‘k Heb ooit een fluim opgeraapt omdat ik dacht dat het een broche was. Helaas bleek het een kettinkje te zijn. En helaas heb ik geen antwoord op jouw prangende vraag.

  11. Christel Says:

    Gedvervies zou van die fluimen die je dan op straat ziet liggen! Jakkes….

    Je bent een goede moeder, Zapnimf, het zijn de invloeden van buitenaf! 🙂

  12. micheleeuw Says:

    Hier geen zoon dus geen antwoord. Wel goed gelachen. 😀

  13. Stef Den Flater Says:

    Geen idee waarom maar ik weet wel dat inslikken niet goed is voor de maag. Volgens de huisarts toch en die mens zou zoiets toch moeten weten.

  14. Stef Den Flater Says:

    Trouwens zal je zoon het slechte voorbeeld vooral van voetballers hebben: die zijn daar kampioen in. Waarschijnlijk denken ze dat ze dan veel betere slidings kunnen maken met al die fluimen op het veld. 😉


Geef een reactie

