Een imago-opkikker-sessie?

  
   Slechts twee dagen waren er voor nodig om talloze (ik geraak nog bekend!) argeloze googlezoekers mijn blog te laten aanklikken.
En dan lees je dat ze er geraakt zijn via de volgende zoektermen :
   
superkut
plasseks
ontstopper van een pompbak
seut
overdijver
kantkloswerken in Frankrijk
hete nimf
poezewoefke een beetje geil
bezopen weiven (sic)
kak- en scheetfilmpjes
vlooienbeet bij een mens
   
Misschien moest ik eens over een imago-opkikker-sessie peinzen?
  

27 Reacties to “Een imago-opkikker-sessie?”

  1. Valerie Says:

    Haha, geweldig grappig wel!

  2. tijdtussendoor Says:

    :-):-):-)
    Tja, daar valt inderdaad over na te denken!

  3. veerle Says:

    Tja… als je het zelf zegt.

  4. Gudrun Says:

    Je beseft toch dat je, door ze hier nog eens op te sommen, die zoektermen alleen maar versterkt hebt, right?

  5. Gudrun Says:

    Ik vind het overigens heerlijk grappig!

  6. muggenbeet Says:

    poezewoefke vind ik een heel mooi woord. Nu nog foto’s zapnimf. Stel je bezoekers niet teleur.

  7. Blah Says:

    bij ’t eerste woord lag ik al strijk. “superkut”… wie goegelt er nu naar zoiets?! Hahahahaha! 😀
    Oh en ja, ik wéét wat ijzerpillen doen met je kaka 😀 Vroeger ook nog moeten nemen (jaaaah, er was een tijd, lang lang geleden, dat ik ook ijzertekort had)…

  8. Kris Says:

    Geweldig. Alleen die kak- en scheetfilmpjes heb ik gemist.
    Ik google ze wel even 😉

  9. Hill Says:

    1,2,7,8 en 9 zijn van mij.
    Sorry.

  10. zapnimf Says:

    Vandaag er nog bij :
    speen bij anus
    lobotomie
    seksgodin

    Jeetjemijnkreetje!

    @Muggenbeet : Deze ene teleurstelling kan er ook nog wel bij.

  11. dana Says:

    en zetelplassen ni vergeten !

    inderdaad, wie googelt nu op zoiets ?
    ik heb mijn naam eens ingetypt: Dana
    wat kreeg ik ? een site van : Dana ontvangt …je kan de rest wel raden hé
    maar ik ben dat niet hoor !!!!

  12. Bright Says:

    Bij mijn doet “samen in bad” het goed (oké oké, ik moet nog even oefenen om jouw niveau te halen). Het gekke is dat ik als ik dat zelf google (qua experiment hè) nooit op mijn eigen blog terecht kom. Dat zijn misschien mensen die het tot de 1000ste entry volhouden… Wat een ontgoocheling als ze dan op dat postje over de windpokken en het bad uitkomen…

  13. veerle Says:

    Op mijn blog geraken ze door ‘bessentaart’ te googelen. Misschien moet ik óók iets aan mijn imago doen…

  14. affodil Says:

    Bij mij was het vandaag via “nylon onderbroekjes”… Ik krijg al jeuk bij het idee alleen al…

  15. zeezicht Says:

    Ik vind het fantastisch dat je die lijst te zien krijgt!
    Bij mij komen ze nog altijd voor ‘superhond’ (goed dat het afgelopen is)
    maar het raarste wat ik ooit kreeg was: hoe melk ik mijn man.
    Zo’n uitdrukking heb ik nog nooit gehoord.

  16. madame Says:

    Bij “jeetjemijnkreetje” barstte ik uit in lachen. Het moet gezegd: je hebt een superrijke woordenschat.

  17. micheleeuw Says:

    Bij mij is het nogal proper : jouw wijf mijn wijf, kuisende vrouwen (zou je niet zeggen ? ), maskesvlees (al zou ik niet weten wat dat is).
    @ Hill : 😆

  18. zabrila Says:

    We kunnen misschien aan een rent-ruil doen? Ik ben bijzonder goed in het poetsen, met een specialiteit in blazoenen en imago’s (niet te verwarren met onze Ivago).

  19. Margo Says:

    ’t Is niet te geloven welke trefwoorden er gegoogled worden. Hilarisch, die van jou!
    Ik vond deze bij mij anders ook wel schitterend:
    – ik zil cv maak
    – met mijn tussen
    Geen idee waar die naar op zoek zijn.

  20. Duvel Says:

    Op je blog staat de zin: “Er zit een poëet in mijn reet.”
    Met uitzondering van het kantkloswerken in Frankrijk sluiten de overige zoektermen toch min of meer aan bij deze zin en met Rent a zapnimf stelt de doorsnee googlende man zich wel iets ander voor dan een olijke koffieklets.
    Kortom , uw imago is dik in orde . Enfin “dik” ligt momenteel een beetje gevoelig heb ik begrepen. Je imago zit wel snor bedoel ik. Allé niet een echte snor maar figuurlijk je begrijpt het wel.
    Als je nu zou schrijven ” er zit een gedicht in mijn achterwerk” komt dat imago m.i. ten goede.

  21. chelone Says:

    Het wordt hoog tijd dat je nieuwe ‘Zapwoorden’ in omloop brengt.

  22. zapnimf Says:

    @Dana : ‘Zetelplassen’ is vooralsnog een onbekende sport in googleland.

    @Veerle : Tiens, ik wist niet dat je bij bloggen.be de goegelaars ook achter de schermen te zien kreeg.

    @Zabrila : Pak uw vezeldoekske maar al mee.

    @Duvel : Hahahahaaaha. Zeer fijntjes, uw uiteenzetting, maar geen enkele reetzoeker die ooit tot hier is geraakt. Waarmee al dat meedenken van je meteen is gereduceerd tot brandhout.

    @Chelone : Ik was al begonnen. ‘Imago-opkikker-sessie’ voldoet daar toch aan, niet?

  23. Lalena Says:

    ‘tafelpoot in anus’ als zoekterm is anders ook ni mis,
    zo komen ze bij mij!

  24. veerle Says:

    @ zapnimf: nee, die krijg je niet te zien, maar een vriendin van mij wou met haar kinderen taart bakken, googelde en kwam zo bij mij terecht, vertelde ze. Wel grappig, had ze beter meteen naar mijn blog gesurft.

  25. Leen Says:

    Het doel heiligt de middelen, zeggen ze dan!

  26. Ntone » Blog Archive » Zoektermen Says:

    […] Zoektermen 15/08/08 | 16:59:11 | In categorie(ën): Dagelijkse onzin Nog is tijd om mijn zoektermen te overlopen. Hoe komen mensen bij mij terecht? In alle geval niet door zo’n obscene termen als bij PimpajoentjeLuipaard of Zapnimf! […]


Plaats een reactie