Vloekwaardig

  
   Als je in de ver gevorderde namiddag een lang opgehouden plas zijn vrijheid geeft met een zucht van verlichting.
En je merkt dat je die morgen een maandverband bent vergeten te deponeren in je onderbroek.
   
Dàt is vloekwaardig.
     
24 Reacties to “Vloekwaardig”

  1. Kris Says:

    Ik kom niet meer bij van dergelijke spontane berichten.
    Mirena-spiraal, en het is gedaan met die knoeiboel.

  2. zabrila Says:

    Het leven zoals het is… 😀
    Hopelijk liet je nergens sporen na…

  3. Oker Says:

    Maar je voelt toch vanalles stromen?

  4. veerle Says:

    Toch niet weer plekken op een of andere zetel achtergelaten?

  5. zeezicht Says:

    Euh… had je dan vergeten je onderbroek omlaag te doen?

  6. tijdtussendoor Says:

    Ik kom niet meer bij van deze twee laatste schrijfsels:-))))

  7. muggenbeet Says:

    mag ik u discreet euthanasie adviseren?

  8. elke Says:

    *gniffel*
    de commentaren zijn minsten even hilarisch als het stukje zelf.
    De raad van muggenbeet zou ik niet, ik herhaal: NIET opvolgen.

  9. madameblogt Says:

    ’t Kan verkeren, zei Bredero, maar die had geen maandstonden.

  10. patrick Says:

    Kleurden ook de stoelen al rood? In dat geval had ik uw kop willen zien.

  11. De Gentse Zwijger Says:

    Eens goed vloeken kan best wel helpen
    Voor de rest ben ik bitter weinig vertrouwd met deze problematiek

  12. Duvel Says:

    Volgens mij is het ook om te rotten…. en een beetje degoutant, en ook wel een beetje ergelijk.
    Het schaamrood …..enfin.

  13. Margo Says:

    Wa komt da mens toch allemaal tegen zeg, dat houde nie voor mooooogelijk!
    Zotte doos.

  14. zon Says:

    Madammeke Zap toch, moete daar nu zooo oud voor geworden zijn :-)) nog een paar jaar en ge zijt helemaal uit de pampers

  15. beo Says:

    Euh… Ik denk echt niet dat ik dit wou weten…

  16. blanche Says:

    Eindelijk iemand die ‘onderbroekenhumor’ plastisch voorstelt.

  17. dana Says:

    da kan goe doen hé, zo een dringende plas die je kan laten gaan………en maar kreunen dan

  18. Aïda Says:

    De toestand is ernstig en ik vrees helaas hopeloos.

  19. micheleeuw Says:

    Reeds jaren geen probleem meer mee. Dat lang wachten met plassen is dan weer dagelijkse kost. Zeer ongezond, schijnt het.

  20. zapnimf Says:

    Twee die me dood willen, een handvol dat hoopte dat ik iemands stoffen bezit zou verknoeid hebben, eentje die leest terwijl hij niet wilde lezen, maar niemand (echt niemand??) die een keer schreef : Eey, dat is mij ook al eens overkomen! Toeme toch!
    Bon, de schade viel al bij al nogal mee. Neen Oker, het stroomde niet (bloedarme dag), het voelde niet, het was niet zichtbaar langs de buitenkant zelfs.
    Maar ’t blijft om je kas op te fretten natuurlijk.

  21. Leen Says:

    Jamaar, jamaar, ik kan niet goed volgen (overkomt me nog hoor). Heb je ons dan allemaal op het verkeerde been gezet? Eerst suggereer je te menstrueren zonder maandverbanden ( o ramp en ja, het is ons toch wel allemaal overkomen, niet dames?) en dan spreek je van een bloedarme dag? Dat mag je mij eens uitleggen, ik ben niet voor niets vroedvrouw en één en al oor : )

  22. zeezicht Says:

    Natuurlijk is het al bij iedereen gebeurd en als er dan genoeg wc-papier is, opgelost…

  23. Duvel Says:

    zeezicht…. bij iedereen ?? Niet bij mij.

  24. affodil Says:

    Tussen dit soort ervaringen en helemaal vrij zijn van dit soort ervaringen ligt de tijd dat je wél verband bij hebt, maar altijd met het verkeerde absortievermogen. Maar het blijft leuk pissen…


Geef een reactie

