Over beesten en zwammen

  

zapnimf1kleinlichtroze-op-wit   Slechts een greepje uit het assortiment.
Vervolg vorig stukje.
Opdracht : Kiek tien beesten en vijf paddestoelen.
Wat een onderschatting van onzentwege, poefh.

foto’s van Moose, Menck, Stef Flater, Beo.

 

20090912_-_Wandelzoektocht_blogmeeting1   
 

20090912_-_Wandelzoektocht_blogmeeting

10 Reacties to “Over beesten en zwammen”

  1. elke Says:

    Ik herken een paar zwammenfoto’s van de hand van uw huisgenoot, Zap. En voorwaar, hij heeft dat goed gedaan. Op de grond gaan liggen en al.
    En wat is dat raar beest daar in diene boom?

  2. Blah Says:

    jaja, leuk zo een evenement he, behalve the day after 😀 ’t moet wel leuk geweest zijn die opdrachtenwandeling: als ik ooit (echt OOIT als in NOOIT) zoiets organiseer kom ik bij jou aankloppen voor inspiratie 😀

  3. Stef Flater Says:

    Die zwarte kikker of toch geen illegalen, ofwa? 😉

  4. Blah Says:

    in antwoord op je vraag: pijnlijk. echt. :s dus sssstttt…. hopen dat ik er vanaf ben, na 2 jaar mag dat wel eens… 😀

  5. ysabje Says:

    oh god, een vis op een stokje?!

  6. Margo Says:

    Toffe collage, Moose! Zoveel beestjes. En paddestoelen! En een Beo Constrictor!

  7. Laleña Says:

    super, seg, die foto’s, als van profs!, nu durf ik met de mijne niet meer over de brug te komen

  8. micheleeuw Says:

    Ik heb het gemist ! Boehoehoe !
    Volgende keer kom ik zeker !
    Blij dat jullie zich zo geamuseerd hebben. Proficiat aan de organisatoren : ze hebben er meer verstand van dan waar wij naartoe gingen.

  9. Oortje2 Says:

    Whauw…. zag er tof uit !
    Wij zijn trouwens ‘back in town’ hé!!
    Kom je volgende week op een avond eens langs??
    (spreken wel verder af via mail)

  10. chelone Says:

    Met dank aan de fotografen. En Beo, in plaats van de aap uit te hangen, zou je niet beter weer beginnen bloggen?


Geef een reactie

