Het beloofde. Het kreeg. Vanalles en nog wat.

   Het beloofde een lome ochtend te worden…
(Wie of wat is ‘het’ en waarom kan die zomaar vanalles beloven?)

Bzzzzzzt (We spoelen terug)

Ochtend, en uw zapnimf lag nog loom na te zzzzoezelen van een voorbije slaap.
Moose had actievere plannetjes in het verschiet en trachtte met streeltjes, porretjes en tetteke ruis tegen mijn rug mij deelgenoot te maken van het spelletje.
Ik herhaal : zapnimf hing nog steeds in halve coma tussen de lakens, zich op de achtergrond bewust van de aanloop naar een aangenaam tijdsverdrijf. Maar bougeren was nog net te veel gevraagd.
Moose dreef de frequentie van zijn veroveringspogingen op.
Hij : “Ge moogt bewegen hoor.”
Ik : “Ik beweeg toch? Ik ben aan’t geeuwen.”

34 Reacties to “Het beloofde. Het kreeg. Vanalles en nog wat.”

  1. Christel Says:

    En het zal niet bij uw geeuwen gebleven zijn; En neeje dat wil ik na niet horen se.. lalalalalalalalalalalalalallalla – ik hoor u niet – lllalalalallalal – neeje ik versta echt niet wat ge nog allemaal verder vertelt. llalalalallalla 🙂

  2. Nina Says:

    Dat is nu eens exact wat ik ook zou zeggen se! Ik heb mij trouwens altijd al afgevraagd hoe ge ‘tetteke ruis’ schrijft, want ‘ruis’ klinkt alsof er iets niet helemaal in orde is ofzo 🙂

  3. Margogogo Says:

    En toen? Hoe ging dat daar dan verder, die ochtend? *gebaart van krommenaas*

  4. bentenge Says:

    Ja hopla zeg, en dat op een werkendag. Ik krijg er rooie oortjes van… allee as a matter of speaking. Tetteke ruis… verdemme, is da west-vloams? Of oilstjers?

  5. elke Says:

    tetteke wa? Ik ken dat niet, da’s zeker geen West-Vlaams.

    En gij durft klagen over uw dochter die de houten vloer doet kraken als heur lief blijft slapen… Tsss.

  6. Leen* Says:

    ’s Morgens?? Het zou hier niet waar zijn!

  7. sitycleep Says:

    En, nog steeds aan het geeuwen?

  8. Duvel Says:

    Ruisen

    Zoveel emotie en gevoel
    Zoveel erotiek heel zacht en toch zo fel
    Ik begin te branden van verlangen
    En ik wil, dat weet je wel

    Je lippen dwalen over mijn lichaam,
    Ik wou dat je me zachtjes beet
    Ik draai me om , kijk in je ogen
    En toen liet ik plots een scheet

  9. Christel Says:

    En meestal wordt er dan ook nog iets anders bij gezegd he. Tetteke ruis en foefke streel 🙂

  10. Bright Says:

    Oei.Waarschijnlijk ook wat te veel vervelende teksten moeten doornemen voor het werk, zoals de wederhelft overlaatst ? De twee postjes samen (en wat erbij hoort) zorgen zeker voor een hele opluchting….

  11. Jos Says:

    Nou, blazen, dat is dan nog wel universeel misschien. Maar toeten? En tettekes..

  12. micheleeuw Says:

    Een heel leuke manier om wakker gemaakt te worden en om wakker te worden. Heel anders dan van die vervelende wekker. 😉


Geef een reactie

