Schietsporwwwwt op Jan Becaus

   In de late avond voor de tv
plakte je aan mijn lijf,
voor geen centimeter werkte je mee,
je kwijtgeraken werd tijdverdrijf.

Eigenlijk bestemd voor de groenbak,
belandde jij, mijn sappige snotsaus
als een gekatapulteerde kwak
op de wang van Jan Becaus.

14 Reacties to “Schietsporwwwwt op Jan Becaus”

  1. Sven Says:

    De poëzieprijzen stromen intussen wellicht binnen als snot langs Jan Becaus’ wangen…

  2. Menck Says:

    Waar je schiet, is mij gelijk
    wat je schiet, is walgelijk

    Zo. Een luttele bijdrage tot Gedichtendag en tevens een glasheldere mening over uw diatribe.

  3. Duvel Says:

    Een snottepiet op Jan Becaus
    Nee het was op het scherm van de TV
    We kunnen er allemaal wel mee lachen
    Maar jij zat er toch maar mee.

    Want nadien heb jij met een lang gezicht
    en dat heb je er niet bijverteld
    die goed gemikte snottebel
    van je TV scherm gepeld

  4. micheleeuw Says:

    Allemaal schitterend ! Ik kan niet rijmen en dichten, dus doe ik het niet.

  5. deijsprinses Says:

    Ik stel me er veel te veel bij voor *my eyes*

  6. zeezicht Says:

    ik wil eigenlijk niet weten hoe het er in ’t echt uitzag!

  7. Margogogo Says:

    ’t Is lastiger als ge ne goeie rochel wegkaatst op de moto, terwijl je helmklep voor je gezicht zit…


Geef een reactie

