Zo verveeld als een panda

zapnimf1kleinwit-op-lichtroze    Als surrogaat voor het heengaan van Plan B kreeg ik van mijn schoonzus de link van Welke.nl cadeau.
Voor alleman die ook wel eens kampt met creativiteitsopstootjes; dat is te vergelijken met pinterest.
Dat snuisteren werkt zo op mijn verslavingsgenetica dat ik me een opgelegde tijd instel met de kookwekker. Tussen de eerste en de laatste tik, verenig ik frenetiek alle franjes die me fraai lijken in lookbooks oftewel persoonlijke kijkvensters. De haalbare-kaart-knutsels foefel ik in een apart mapje : ooit te proberen en hopen dat het lukt.

Hopen dat het lukt…
Deze onfortuinlijken bezorgden me tranen van het lachen.

Bron : Bored Panda

42 Reacties to “Zo verveeld als een panda”

  1. lies Says:

    Neee, Zap, wat doe je nu… ik wil het niet weten – aan pinterest heb ik verslaving genoeg…

  2. Marjelle Says:

    En ik maar doorklikken en zoeken naar die verveelde panda! 😉

  3. Menck Says:

    LOL, ze zijn écht goed. Met het bekijken van dit soort failures kan ik me ook bijzonder amuseren.

  4. Leen* Says:

    Zalig! Ik heb die ‘welke’ al een paar keer bekeken, maar ik vind er niet zo makkelijk iets op als op pinterest, precies.

  5. pharailde Says:

    Sommige had ik al gezien, en ik weet alweer heel zeker waarom ik al die creatieve doe-het-zelftoestanden aan mij laat voorbijgaan. Ik weet sowieso dat het resultaat in de tweede reeks foto’s zal terechtkomen …

  6. margo Says:

    ’t Is wel zalig voor de lachspieren (en het zelfvertrouwen) te weten dat het soms vééél oefening vergt 🙂

  7. ariadnesdraad Says:

    Ah het koekie-monster!Nostalgie… 😉

  8. zeezicht Says:

    puur plezier… maar waar is nu eigenlijk die panda?

  9. Linda Says:

    heb letterlijk zitten huilen van het lachen, want dat gebeurt er dus als ik iets moois probeer na te maken…. 🙂

  10. bart Says:

    Die droevige doorgezakte krans is mijn favoriet, vooral omdat de trotse eigenaar wellicht oprecht meent dat het geslaagd is. Anders hangt ge dat toch niet aan uw voordeur, toch?

    • zapnimf Says:

      Kijkkijkkijk. Een beetje leedvermaak, mijn beste?
      Als je daar twee dagen aan hebt gewerkt, dan hang je alles aan je deur, vermoed ik.
      Ik moest het hardst lachen met de drie kindjes op het bed. Dat die baby het nog overleefd heeft…

  11. Nachtbraker Says:

    Die bovenste foto’s zijn allemaal gephotoshopped!! Zo kan ik het ook!

  12. Affodil Says:

    Da’s dus niet alleen bij mij dat de gelijkenis vaak zoek is… 🙄

  13. jessie Says:

    ohhh man! Tranen van t lachen!! En ik dacht dat het aan mij lag 🙂

  14. ysabje Says:

    hilarisch hé 🙂
    maar mijn pintereststuwraketten waren toch schoon zene…

  15. Marie Says:

    Ik kom niet meer bij 😀 Heerlijk! Ik herken er ook veel van 😉

  16. Vee Says:

    Ge wiltniet weten, of juistwel, hoe mijn macarons mislukt waren
    Roos
    Net als alle keukenkasten, pompbak, vloer, weegschaal,….

  17. Katrien Says:

    Hi-la-risch! Ge voelt bekans te frustratie van de (links-)handigen. 😀

  18. rowan Says:

    Maar dat bestaat toch niet, zoooo erg? Denk ook dat het gephotshopt is..


Plaats een reactie