Lachen is gratis

zapnimf1kleindonkerroze-op-lichtroze   Deze dag zal weer volgepropt zitten met allerlei egoïstische motieven van al-dan-niet-tevreden paren die hun partner in de kijker willen zetten.
Smakkerdesmak.
Lurveeeeeeee is in the air.
Zie ons eens verzwelgen in gelukzalige weelde.
Dolletjes.

Ik ben zo niet.
Allez, ik ben zo wel.
Eigenlijk ben ik zelfs schaamtelijk keihard zo wel.
Maar vandaag expres niet.
Eeey oooo, ik ben ook eeuwen alleenstaande geweest met alleen een reep chocolade en een vibrator binnen handbereik.
Ik ben zelfs eeuwen getrouwd geweest met alleen een reep chocolade en een vibrator. En een seksloos horrorfiguur.
Eigenlijk? Vibrators en chocolade, dat is toch altijd en voor alles goed?

Daarom vertel ik jullie uitgerekend vandaag over onze missie als koppel die verder reikt dan onszelf.
Altruïsme ten top.
Voor alle mensen op aard; verzuurde of verzoete, monsterboelekes of glansrijke spetters, luimige of beuzelachtige.

Zappelmoose is geroepen.
Gezonden om een kleine taak op ons te nemen die de wereld een betere plaats maakt.
Namelijk :

Valentijn muts

Wij maken mensen vrolijk. Woordenloos

Op straat, in het bos, op de fiets, in de trein. Overal waar wij opduiken met onze muts, verschijnen er glimlachjes bij de vleet.

Dat wij kussen berust op louter toeval.
Wij doen niet mee aan valentijn.

33 Reacties to “Lachen is gratis”

  1. Leen* Says:

    Ok, die muts gaat morgen niet op als we gaan wandelen! En anders kom ik in mijn joggingbroek!

  2. appelmoose Says:

    Vandaag weer al een treinconductrice die me feliciteerde met mijn muts. De derde al!

  3. bentenge Says:

    Nu had ik toch wel graag die bril gezien… hopelijk past hij bij de muts.

  4. Linda Says:

    Van een giraffe en ezel (toch?) krijg je ook hele bijzondere kindertjes 🙂

  5. micheleeuw Says:

    Best dat ik jullie al een beetje ken … zottekes ! 🙂

  6. Joke Says:

    Als we nog eens in onze contreien gaan wandelen, zo’n twaalf km, liefst weer op den tast dan of als het geen mutsenweer meer is.

  7. Menck Says:

    Die sterren en dat hartje: worden die met velcro bevestigd of veeleer met dubbelzijdige tape?
    Schoon mutskes. Jammer dat mijn madam niet meer in breimodus verkeert. Anders…

  8. Marjelle Says:

    Ah, gelukkig, heeft niets met valentijn te maken, ik schrok al. 😉 Leuk die mutsen, jullie, de foto’s en dit blog overgoten met lots of love en zo hoort het ook. 🙂

  9. veerle Says:

    Jullie zijn goedgemutst dus.

  10. ysabje Says:

    schoon zene. en dan nog nen bril ook? 🙂


Geef een reactie

