Ik voel mij zo keihard NIET Madame Zsazsa!

  

   Oja, tientallen aanvragen zouden binnenstromen, medebloggers zouden linken (zoals ze dat bij iedere scheet, iedere roze week, iedere kerstboom die op foto moet, ieder initiatief, immers doen), ik zou mijn kerstavond moeten opgeven, kalligrafieën met een hete kroket in de bek en tenslotte zou ik zo’n (op voorhand geschatte) honderd euro kunnen doorstorten voor het goede doel.
 
Want :
Iedereen geeft toch wel eens een fles wijn (of andere drank) cadeau?
En anders kan het dienen als een bladwijzer of een wenskaart.
Iedereen houdt van ‘net een beetje anders’?
Iedereen wil malaria de wereld uithelpen?
Voor één euro kan je toch niet sukkelen?
En zo gemakkelijk, de post levert het pakketje af aan de deur.
 
Allez. Daarop hoopte ik.


 
Welgeteld één concrete vraag heb ik gekregen en die is de deur alweer uit naar zijn bestemming.
Dit voelt aan als een complete mislukking. Ik ben teleurgesteld, had verwacht dat dit wél succes zou hebben. 
 
 Mijn irl-vriendenkring zal in de toekomst nogal moeten zuipen…
 
Ze kunnen kiezen uit :
– If you can dream it, you can do it (Walt Disney)
– Het leven is een groot pak kleine dingen (Oliver Wendell Holmes)
– Ons leven is wat onze gedachten ervan maken (Marcus Aurelius)
– Alles verslijt door gebruik, behalve ervaring (Turks spreekwoord)
– Eenvoud is onuitputtelijk (krishnamurti)
– Geluk bestaat erin te verlangen wat men heeft (Gaby van den Berghe)
– Blijf kalm, over 100 jaar is het allemaal voorbij (Ralph Waldo Emerson)
– De afstand tussen hemel en aarde is niet groter dan één gedachte (Mongools gezegde)
– Alles is moeilijk voor het gemakkelijk wordt (Bela Bartok)
– Optimisme is een verstandelijke keuze (Diana Schneider)
– Hou ouder je wordt, hoe geweldiger je bent geweest (Coco Chanel)
– We hebben altijd onze dromen nog om het onbereikbare aan te raken (Jos Vandeloo)
– Verjaren is een dag zweven tussen gisteren en morgen (?)
– Het prettige van de toekomst, is dat ze met één dag tegelijk komt (anoniem)
– Je bent niet meer piep, maar toch ook nog niet stok (?)
– Hoe langer je jong blijft, hoe korter je oud zal zijn (?)
– Jeugd is geen leeftijd, het is een geestestoestand (Samuel Ullman)
– Er is geen sleutel naar het geluk, slechts een ladder (?)
– ’t Geluk vliegt, wie een beetje vangt, die heeft het (Fernand Lambrecht)
– Het hart is tot alles in staat (Molière)
– Geluk heeft geen meervoud (Peter Bamn)
– Het heeft geen belang hoe oud je bent, het komt erop aan hoe je oud bent (Maria Dressler)
– Verbeelding is het oog van de ziel (Joseph Joubert)

       

 
Aanbod blijft tot middernacht oudjaar (mail).
Misschien verandert er nog iemand van gedachte?
Misschien heb je geen idee waarover het gaat?
Voor één euro wil ik uw wijnetiket maken ten voordele van Music for life.
Uw woorden, die van mij, of die van hierboven.
 
 
(Dit zijn mijn zelfgemaakte stempels voor het ‘feestvarken’, de ‘opkikker’, de gevierde, de liefde, de vis en de krul.
Makkelijk in gebruik en onderhoud : plak een figuur uit een rubbervel gesneden op een houtje, voila.)
 
   

*zap kruist stillekes haar vingers*

35 Reacties to “Ik voel mij zo keihard NIET Madame Zsazsa!”

  1. gewebkijk Says:

    mijn man heeft al gegirreerd… 😉

  2. Marc Says:

    ik wil er ook wel 1 (of 2) !

  3. Marjan Says:

    Ik vind ze prachtig !! Ben zot van kalligrafie, heb jij dit zelfgeschreven ?? Ik heb ooit een cursus gevolgd en weet dat dit dus geen simpel gekriebel is !
    Hoe bestellen ?? Dan neem ik een voorraadje voor de feestdagen en een paar komende verjaardagen !!

  4. elke Says:

    Maar enfin, miss, ik ben in het weekend echt wel internetloos zulle… Ik stuur je vandaag nog die beloofde mail.

  5. Van de Pot Gerukt Says:

    Is dat met BTW of zonder? Het naar hier sturen zou wel een beetje in de kosten lopen. Veel succes met uw actie.

    Was getekend

  6. ilse Says:

    MOOI! Ik wil ook, ik wil ook:
    Kan dat vijf?
    -die van de verjaardag en zweven
    – die van “geluk bestaat erin te verlangen wat men heeft
    – die van “if you can dream, you can do it”
    – En dan nog 2: Veni vidi vini

    Dank u

  7. Marjan Says:

    Heb u gemaild met mijn bestelling !

  8. Annliesbet Says:

    ik wil er ooooooooooooook ! Gevatte wel te verstaan. Met uw eigen woorden na de promo van De Huisvrouw ! This is so me ! Waar moet ik zijn, wat moet ge weten ? En kunt ge er nog 20 verzinnen voor het eind van het jaar ! Whoehoe !

  9. i. Says:

    doe er mij eens tien, zeg. ge moogt zelf kiezen welke!

  10. madameblogt Says:

    You’ve got mail.

  11. breeg Says:

    wel… eigenlijk had ik je aanbod een beetje laat gezien *buigt beschaamd het hoofd dat hij een blogpost van Zapnimf niet meteen heeft gelezen*… en had ik op dat moment al gestort…
    Maar nu ik ze hier terugzie, kan je over enkele minuten ook van mij een mailtje verwachten 😉

  12. Menck Says:

    En hopla, alweer een mailtje erbij. Stop maar met je kas op te fretten.

  13. Wolinn Says:

    Voor mij 5 van deze:
    – ‘t Geluk vliegt, wie een beetje vangt, die heeft het (Fernand Lambrecht)
    ik stuur je wel een mailtje!

  14. Stories for Life « KIELZOG Says:

    […] Neem zeker ook hier en hier eens een […]

  15. Moose Says:

    Ge zoudt de nimf moeten zien stra-a-a-len!
    Geen (malaria)-mug kan daaraan weerstaan.

  16. Menck Says:

    Je gaat de euri toch persoonlijk gaan afgeven op ’t Zuid in Gent, hè? Liefst een eind na middernacht én met voorafgaande data- en tijdstipaanduiding. Ik wil namelijk je stralende smoelwerk op mijn tv zien. En vraag meteen ook maar ‘Message in a bottle’ aan.

  17. Lalena Says:

    een passie achteruit… zie mail 😉

  18. ed blogt Says:

    Super idee!
    Ik neem er 10! Als je mij even je rekeningnummer doormailt, dan mail ik je mijn adres terug en betaal vandaag nog!

  19. breeg Says:

    Neig goe idee van Menck hé Zapnimf!! Doen!! Ook het nummer aanvragen hé 🙂

  20. chelone Says:

    Sorry voor de vertraging. Intussen heb je mijn bestelling ontvangen.
    Je bent weer eens een crack!

  21. Gudrun Says:

    10 stuks van Marcus Aurelius. Ik mail je nog wel.

  22. plukdedag Says:

    oooh wat zijn ze prachtig!!!
    echt, mooie kleuren, mooi geschreven en mooie spreuken, wat wil je nog meer?

    verkoop je die ofzo?

    proficiat!

  23. jolan Says:

    Hallo,
    Ik wil heel graag die op de middelste foto met ons leven is wat onze gedachten ervan maken.
    waar moet ik het geld naar overmaken?
    Groeten van Jolan

  24. Minkeltje Says:

    Ik had ook een actie voor het goede doel (malaria mug van serious request), heb 2 hangers verkocht. Aan 1 persoon.

    Zo jammer!

  25. clara Says:

    Ik voel mij zo keihard NIET Madama Zsazsa.
    Ik sta hier anders wel te kijken!

    Kunnen we dat ook bestellen in de vorm van Kerstkaarten? Of is dat erover?

  26. zapnimf Says:

    Ge bedoelt tegen morgen? Hum? Dat is erover, ja.
    Voor kerst 2010 kunnen we nog eens klappen, maar dan ben ik wel mijn eigen goed doel.

  27. tricky Says:

    prachtig zeg! ik wil er ook nog… 10, ik mail je nog, met mijn tekst-wensjes, maar ik zal je even rustig laten werken, en pas zaterdag mailen, want moest nu eigenlijk al lang in de limburg zijn en moet nog minstens een uur rijden!!!
    wat een geweldig idee! wat een geweldig creatieve mensen kom ik hier toch tegen op die blogjes… ben al zo super fijn verrast met een super mooie secret santa en nu dit weer! super idee zapnimf…

    wou je trouwens ook al lang nog laten weten dat ik je ideetje van die foto-doosjes voor je metekindje ‘een beetje gepikt’ heb… vond ik toen ook zo leuk! maar heb het er bij verteld hoor, dat het idee van een ander creatief schepsel kwam en dat de jouwe wel net iets professioneler waren…. maar ’t is de intentie die telt hé!


Plaats een reactie